Tájékoztatjuk a tisztelt ügyfeleket, hogy a COVID-19 járvány terjedésének megakadályozása érdekében tett kormányzati intézkedésekkel összhangban, valamint a személyes találkozások jelentős csökkentése érdekében:
2020. november 11. napjától (szerdától)
a Kisvárdai Járási Hivatal ügyfélszolgálatain
az alábbi korlátozó intézkedések kerülnek bevezetésre:
1. Ügyintézésre kizárólag elektronikusan vagy telefonon előzetesen lefoglalt időpontban van lehetőség.
2. Az ügyfélszolgálatok korlátozhatják az egyidejűleg az ügyféltérben tartózkodó ügyfelek számát.
3. Kérjük, hogy ügyintézéskor csak indokolt esetben érkezzen kísérővel!
4. Elkerülhetetlen személyes ügyintézés esetén, várakozáskor a helyes maszkhasználat mellett kérjük betartani az ügyfelek közötti legalább 1,5-2 méter „szociális” távolságot!
5. Az elkészült okmányokat levélküldeményben kézbesítjük ügyfeleinknek. Személyes átvételre nincs lehetőség!
Elérhetőségeink/időpontfoglalás:
Kormányablak:
(45) 795-024
1818
Hatósági ügyek, szociális ügyek, gyámügy, gyermekvédelem: (45) 500-030.
Foglalkoztatással, közfoglalkoztatással, álláskereséssel kapcsolatos ügyek: (45) 500-530.
Élelmiszerlánc-biztonság és állategészségügy: (45) 500-124.
Népegészségügy, járványügy: (45) 415-170.
A Kormányablakban intézhető ügyek tekintetében javasoljuk, hogy vegyék igénybe az elektronikus ügyintézési lehetőségeket, amelyekről az alábbi elérhetőségeken lehet tájékozódni: www.mo.hu ; www.kormanyablak.hu. Elfelejtett Ügyfélkapu azonosító esetén az ingyenesen hívható 1818-as számon kapható segítség.
- Kisvárdai Járási Hivatal -