A NYÍRZEM Zrt. a TÁMOP-2.1.3.C-12/1-2012-0008 azonosító számú projektjében munkahelyi fejlesztést valósít meg a munkavállalói számára. Az Új Széchenyi Terv keretében 88.988.893 forintból megvalósuló munkavállalói fejlesztés 60 százalékát támogatásból, európai uniós és hazai forrásból fedezik.
A NYÍRZEM Zrt. vezetése a korábbi technológiai beruházásai kapcsán azt tapasztalta, hogy a legkorszerűbb eszközök sem jelentenek önmagukban fejlődést, ha azokat nem szakértő személyzet üzemelteti. Ugyanakkor a pénzügyi válság hatására átrendeződött a kiskereskedelmi piac. Ahhoz, hogy megtörténhessen a forgalom szinten tartása, kiszolgálási minőségben, termékkihelyezésben, áruválasztékban magasabb minőségű szolgáltatást kell nyújtani. Ezen célok alapjainak megteremtését szolgálja a munkavállalók szakértelmének erősítése, a dolgozói lojalitás fokozása, mely hozzájárul a – sajnos jellemző – fluktuáció csökkentéséhez.
A NYÍRZEM Zrt. vezetése ezért pályázatot nyújtott be az Új Széchenyi Terv TÁMOP-2.1.3.C-12/1 munkahelyi képzések támogatására kiírt pályázatára nagyvállalkozások számára. A tervezett fejlesztés teljes költsége 88.988.893 forint, melyre Társaságunk 53.393.336 forint támogatást nyert el európai uniós és hazai forrásból.
A projekt 2014. június elején indult (képző kiválasztása, egyeztetések, szervezés, stb.); a projekt keretében megvalósítandó oktatásokat pedig 2015.01.19-én kezdtük meg. A munkahelyi képzésekbe terveink szerint 266 munkavállalónkat vonjuk be. A több csoportban lebonyolított oktatások 3 helyszínen valósulnak meg (Kisvárda, Mezőkövesd, Nyírbátor); a képzések területei az alábbiak: 10 szakmai, 8 számítástechnikai és 2 a vállalkozás működésével kapcsolatos képzés. A képzésbe bevont munkavállalók reményeink szerint sikeres vizsgával zárják az egyes képzéseket, így 560 megszerzett képzettséggel tudnak majd hozzájárulni a NYÍRZEM Zrt. sikeres működéséhez.
A projekt eredményeként teljesen felkészült szakértői gárda áll majd Társaságunk rendelkezésére ahhoz, hogy a folyamatosan változó szabályozási rendszerben is lépést tudjunk tartani a fogyasztói attitűd és vásárlási szokások változásával, s azokra felkészülten és minden igényt kielégítve reagáljunk.