2012. június 19-től kezdetét vette az ÉAOP-5.1.1/D-09-2f-2011-0002 számú „Kisvárda Funkcióbővítő integrált település fejlesztése” elnevezésű projekt keretén belül a Polgármesteri Hivatal homlokzatának rekonstrukciója és bővítése. A munkálatok idejére, a kivitelezés végéig a Polgármesteri Hivatal osztályai 2012. augusztus 10-től, a következő ideiglenes helyszínekre költöznek:
- A polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző, az Önkormányzati és Intézményirányító Osztály és a Polgármesteri Kabinet a Szent László út 20. szám alatt lévő épületbe.
- A Járási Hivatalok várható feladatkörébe tartozó – okmányirodai, gyámhatósági – feladatok ellátása, ügyek intézése ezen időszak alatt a Kossuth út 25. szám alatt (volt KSZSZ) lévő épületben történik.
- A Kincstári, Jogi és Adó Osztály, valamint a Lakosságszolgálati Osztály egy része a Várday I. úton lévő, Szent György Görögkatolikus Óvoda és Általános Iskola területén található „Kúria” épületébe költözik. A bejárat a Várday I. utca felől lesz kialakítva.
Az osztályok megváltozott telefonos elérhetőségeiről és az egyes ügyintézések konkrét helyéről a városi honlapon, a Kisvárda Újságban, illetve valamennyi családhoz eljutatott szórólapon is tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot. Az ügyintézés idejére a parkolási lehetőség – korlátozott területen – de valamennyi helyszínen megoldott lesz.
„Bízva a lakosság további együttműködésében, köszönöm türelmüket, megértésüket, az átmeneti problémák rugalmasan történő kezelését. Elkezdődött végre egy olyan beruházás, amely mind nagyságrendjét, mind jelentőségét tekintve komoly fordulópont Kisvárda életében. „Elöregedett” városunk belvárosi arculata jelentősen átalakul, megváltozik, megújul. Kialakul egy új, korszerű városközpont, azon belül egy, a városhoz méltó Polgármesteri Hivatal, amely mind az itt élőknek, mind az idelátogatóknak magasabb szintű életminőséget és szolgáltatásokat biztosít majd, sőt látványos városi arculatot eredményez.” - mondta Leleszi Tibor polgármester.
A költözési-átállási feladatok (számítógépes-és telefonos hálózat kiépítése, ügyiratok szállítás, stb.) miatt a Polgármesteri Hivatal
2012. augusztus 9-től 14-ig ZÁRVA TART.
A költözés utáni első ügyfélfogadási nap: 2012. augusztus 15. - szerda.
Megértésüket, türelmüket köszönjük!
Durucz Gabi