A járvány elleni sikeres védekezésnek köszönhetően, május 25-től a kormányablakokban és okmányirodákban az ügyintézés időpontfoglalás nélkül is lehetséges, minden ügykörben!
2020. május 25-e hétfőtől visszaállt a járványügyi veszélyhelyzet előtt megszokott ügyintézési rend a kisvárdai Városháza földszintjén található kisvárdai okmányirodában és kormányablakban is.
Az ügyfelek és az ügyfélszolgálaton dolgozók egészségének védelme érdekében az ügyfélterekben továbbra is a megfelelő és javasolt óvintézkedések betartása mellett lehet tartózkodni. Az ügyfelek csak korlátozott létszámban, az arcot és orrot eltakaró maszkban, egymástól megfelelő (1,5–2 méter) távolságra tartózkodhatnak a kormányablakban és egyéb ügyfélszolgálati ügyfélterekben.
Hétfő - 7:00-17:00
Kedd - 8:00-16:00
Szerda - 8:00-16:00
Csütörtök - 8:00-18:00
Péntek - 8:00-16:00
Továbbra is javasolt az időpontfoglalás és az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevétele, melyet ügyfélkapun keresztül, az ingyenesen hívható 1818-as kormányzati telefonszámon, vagy a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon érhet el.
A kisvárdai kormányablakban a veszélyhelyzet előtt működő adóügyi ügyfélszolgálaton - határozatlan ideig – továbbra is szünetel az ügyfélfogadás! A NAV ingyenesen hívható telefonszáma: 1819.
- Durucz Gabi -