A Kisvárdai Közös Önkormányzati Hivatal jegyzője pályázatot ír ki pénzügyi-költségvetési ügyintézői munkakör betöltésére Kékcsére.
A közszolgálati jogviszony: határozatlan időtartamú közszolgálati jogviszony a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős
Munkavégzés helye: 4494.Kékcse, Fő út 116-118
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A Kékcse település önkormányzatának költségvetési koncepciójának és éves költségvetésének tervezési munkálatiban való részvétel. Közreműködik a költségvetési szerv eredeti előirányzatának pénzügyi programban történő rögzítésében, valamint az elemi költségvetés űrlapjainak kitöltésében. Nyilvántartja és rögzíti a költségvetési szerv saját hatáskörű előirányzat-módosítási intézkedéseit, valamint végrehajtja a költségvetést, amelynek a keretében előírja a kötelezettség-vállalás dokumentuma alapján a költségvetés előirányzatát terhelő összeget. Rögzíti a vonatkozó számlát, utalványlapot készít, valamint adatot szolgáltat a likviditási terv elkészítéséhez. Részt vesz az önkormányzat pályázatainak előkészítésében, a pályázatok elszámolásában.
A munkakör betöltéséhez szükséges feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; katonai felsőoktatást folytató intézményben (jogelőd intézményében) gazdálkodási (gazdasági) szakon szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés.,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-közigazgatásban szerzett 1-3 év szakmai gyakorlat,
-közigazgatási alap és szakvizsga megléte,
- mérlegképes könyvelői végzettség és regisztráció államháztartási és vállalkozási szakon.
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX.. törvény 131. §-a, valamint a Kisvárdai Közös Önkormányzati Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőinek munkavégzéséről, munka és pihenőidejéről, valamint egyéb juttatásairól szóló 5/2012./III.12./ ÖKT. rendelet és közszolgálati szabályzat szerint.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015.március 23.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. március 29.
Az állás 2015.április 1-től betölthető.
A pályázathoz csatolni kell:
- részletes szakmai önéletrajzot-iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolatát,
-3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt, vagy annak megigényléséről szóló postai szelvény másolata.
A pályázati eljárásra és a pályázat elbírálási módjára vonatkozó feltételek:
A pályázatokról előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembe vételével a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. A pályázók az eredményekről legkésőbb a pályázat elbírálását követő nyolc napon belül írásban tájékoztatást kapnak. A pályázat csak akkor érvényes, ah a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A pályázat kiírója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.
A pályázatok benyújtása: postán, vagy személyesen /zárt borítékban/ Lénárt Andrásné aljegyző nevére címezve, „Pályázat PÉNZÜGYI-KÖLTSÉGVETÉSI ÜGYINTÉZŐI MUNKAKÖRRE” feltüntetésével. Cím: 4600. Kisvárda, Szent L. u. 7-11 sz. / I. em. 117 sz- aljegyzői iroda.
A pályázattal kapcsolatosan további felvilágosítás kérhető Lénárt Andrásné aljegyzőtől a 45/500-756 telefonszámon.
A pályázat kiírásának közzétételének további helye: