Kisvárda Város Önkormányzata (a továbbiakban Ajánlatkérő) jelen felhívásban ajánlatot kér az óvodatej szállítására
Ajánlattételi felhívás
mely készült az ,,Óvodatej szállítása a 2018/2019. nevelési évben” tárgyú közbeszerzési értékhatár alatti beszerzéshez:
1. Kisvárda Város Önkormányzata (a továbbiakban Ajánlatkérő) jelen felhívásban ajánlatot kér az óvodatej szállítására az alábbiak szerint:
Az ajánlatkérő címe: 4600 Kisvárda, Szent László u. 7-11.
2. Szerződéses feltételek, a nyertes ajánlattevő feladata:
A nyertes ajánlattevő óvodatej szállítására köteles, mely a Szállító által előállított, illetve forgalmazott legfeljebb 2 dl-es félzsíros tej és kakaó, valamint 230 gramm gyümölcsdarabos joghurt, mely termék megfelel a vidékfejlesztési miniszter 21/2017. (IV.26.) FM rendelet ,,I/a. teljes/félzsíros tej”, illetve ,,I/b. zsíros/félzsíros ízesített tej”, valamint „II. gyümölcsdarabos joghurt” előírásainak.
Az óvodatej az óvodás korosztályú gyermekek számára kerül kiosztásra a kisvárdai óvodákban.
Mennyiség: 406 gyermek számára nevelési időszakban hetente 2 napra (hétfő és szerda) egy-egy kakaó, hetente 1 napra (kedden) egy-egy iskolatej és hetente 1 napra (csütörtökönként) egy-egy joghurt.
A teljesítés helye: Kiszállítás (áru átadás-átvétel) helyszíne:
Kisvárda Város közigazgatási területe, a következő 6 tagóvoda:
Köznevelési intézmény neve | Székhelye (kiszállítás helye) | Gyermekek száma |
Kisvárdai Egyesített Óvoda Központi Óvoda | 4600 Kisvárda, Csillag köz 2. | 116 |
Kisvárdai Egyesített Óvoda Tompos Úti Tagintézmény | 4600 Kisvárda, Tompos ltp. 1./A. | 96 |
Kisvárdai Egyesített Óvoda, Móricz Zsigmond Úti Tagintézmény | 4600 Kisvárda, Móricz Zs. út 2. | 34 |
Kisvárdai Egyesített Óvoda Nyitnikék Tagintézmény | 4600 Kisvárda, Magyar út 1. | 72 |
Kisvárdai Egyesített Óvoda Császy L. Úti Tagintézmény | 4600 Kisvárda, Császy L. út 9. | 38 |
Kisvárdai Egyesített Óvoda Tordai Úti Tagintézmény | 4600 Kisvárda, Tordai út 17. | 50 |
Összesen: | 406 |
Szállítási határidő:
Követelmény a jogosult gyermekek számára történő az óvodatej programmal érintett napokon napi rendszerességű szállítás a fenti táblázatban jelzett köznevelési intézményekbe.
Szállító nevelési napokon az óvodához tartozó gyermekek létszámával azonos darabszámú óvodatejet szállít ki saját tároló rekeszében 6:00 és 8:00 óra között. Szállító kizárólag a Megrendelővel történt előzetes egyeztetés alapján, a Megrendelő hozzájárulása esetén jogosult a megadott időponttól korábbi időpontban szállítani.
Megrendelő – az alábbiak szerint- kiköti a megadott mennyiségtől való eltérés lehetőségét -30%-ban.
Az intézményi kapcsolattartó köteles előre, a kiszállítást megelőző 3. nap reggel 9:00 óráig e-mailben vagy telefonon a Szállítónak bejelenteni:
- a nevelési szünetet
- nevelés nélküli munkanapokat, amikor a gyerekek nem tartózkodnak az óvodában (pl. kirándulás)
ezért az óvoda nem igényli az aznapi szállítást.
A Megrendelő kapcsolattartója a gyermeklétszám változását a szállítást megelőző nap 9:00 óráig köteles a Szállítónak jelzi, aki a következő napon már e módosított mennyiséget szállítja le.
Amennyiben a Szállítóhoz nem érkezik a szállítást megelőző nap 9 óráig módosítás, vagy a szállítást megelőző 3. napig lemondás a szállítmányra, úgy a nevelési napokra az intézményenként meghatározott gyermeklétszámnak megfelelő mennyiséget kell leszállítania azóvodába, amely köteles azt átvenni.
3. Pénzügyi feltételek:
A 21/2017. (IV.26.) FM rendelet 5.§ (1) bekezdése értelmében kizárólag akkor köthető szerződés a köznevelési intézményt működtető önkormányzattal, ha a támogatás előfinanszírozását vállalja.
4. Alkalmassági feltételek:
Az alkalmasság minimumkövetelményei:
A pályázatra olyan egyéni vállalkozó vagy gazdasági társaság jelentkezhet, aki a vállalkozói engedélyében, illetve a cégkivonatában meghatározott tevékenységi köre szerint a jelen tevékenység (élelmiszer szállítása) ellátására jogosult.
Amennyiben az ajánlattevő nem a saját maga által előállított iskolatej szállítására tesz ajánlatot, kérjük megjelölni az iskolatejet gyártó vállalkozást (beszállítót) is.
5. Bírálati szempont:
A 21/2017. (IV.26.) FM rendelet 10.§ (4) bekezdése alapján a szállítók rangsorolását az alábbi többletpontok szerint kell elvégezni:
Azt a szállítót, amely
-tejipari feldolgozó üzemmel vagy tejtermelést folytató tenyészettel rendelkezik, vagy amelynek tulajdonosi körét vagy üzletrészét legalább 80% tulajdoni hányaddal tejfeldolgozó üzemmel vagy tejtermelést folytató tenyészettel rendelkező gazdasági szervezet vagy magánszemély birtokolja (9 pont)
-kistermelő vagy mikro-, kis- és középvállalkozás (9 pont)
-a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény szerint meghatározott újrafelhasználható csomagolóanyagot alkalmaz
- vállalja az előfinanszírozás, akkor részére 8 pont adható
-a feldolgozó a keletkező hulladékok szelektív gyűjtésének megvalósítását vállalja, 5 pont adható.
6. Az ajánlatot személyesen vagy postai úton vagy elektronikusan kérjük eljuttatni a 10. pontban jelzett címre. Az ajánlatkérő az elektronikus úton benyújtott ajánlat titkosságát az ajánlattételi határidő lejártáig biztosítja.
7. A borítékon /az elektronikus levél ,,tárgy” mezőjében a következő feliratot kérjük feltüntetni:
8. ,,Ajánlat: Óvodatej. Csak bontási ülésen bontható!”
9. Az ajánlatot a következő címre kell eljuttatni, 2018. május 12-én (szombat) 16.00 óráig:
Kisvárda Város Önkormányzata, Leleszi Tibor, 1. emelet 108. számú iroda
(4600 Kisvárda, Szent László utca 7-11.) vagy a következő e-mail címre:
E-mail cím: polgarmester@kisvarda.hu
10 . Az ajánlatok felbontásának helye: Kisvárda Város Önkormányzata, II. emeleti Tárgyaló (4600 Kisvárda, Szent László u. 7-11.)
Az ajánlatkérő fenntartja a jogot az eljárás eredménytelenné nyilvánítására vagy az ajánlat visszautasítására.
Kisvárda, 2018. május 4.
Leleszi Tibor
polgármester