A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kormányhivatal, valamint a Kisvárdai Járási Hivatal tájékoztatja a lakosságot, hogy 2019. április 1-től 12-ig, a járási hivatal illetékességi területéhez tartozó településeken, valamint a Felső-Szabolcsi Kórházban Mobil Kormányablak busz kitelepítésére kerül sor.
A mobilizált ügyfélszolgálaton többek között személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel, illetve gépjárművel kapcsolatos ügyintézésre van lehetőségük helyben az ügyfeleknek. A kisbuszban a diákigazolványhoz szükséges NEK adatlap is igényelhető és ügyfélkaput is lehet nyitni.
A kezdeményezéssel a Kormányhivatal a „jó állam” koncepció keretében, az ügyfélbarát közigazgatás szem előtt tartásával, a térbeli és időbeli korlátokat áthidalva kívánja közelebb vinni a szakszerű és gyors ügyintézést az állampolgárokhoz. A kormányablak busz részletes útvonaltervét a Kormányhivatal hivatalos honlapján „Kormányablak busz menetrend” menüpont alatt tekinthetik meg az ügyfelek.
MENETREND:
Április 1.
08:00-11:30 Kisvárda - Felső-Szabolcsi Kórház
12:00-13:30 Újkenéz Község Önkormányzata
14:00-15:30 Mezőladány Község Önkormányzata
Április 2.
08:00-12:00 Ajak Város Önkormányzata
12:30-15:30 Pátroha Község Önkormányzata
Április 3.
08:00-10:30 Nyírkarász Község Önkormányzata
11:00-13:30 Gyulaháza Község Önkormányzata
14:00-16:00 Anarcs Község Önkormányzata
Április 5.
08:00-11:00 Tornyospálca Község Önkormányzata
11:30-13:30 Jéke Község Önkormányzata
14:00-16:00 Pap Község Önkormányzata
Április 8.
08:00-9:30 Lövőpetri Község Önkormányzata
10:00-12: 00 Nyírlövő Község Önkormányzata
12:45-15:45 Fényeslitke Község Önkormányzata
Április 9.
08:00-10:00 Nyírtass Község Önkormányzata
10:45-12:45 Rétközberencs Község Önkormányzata
13:30-16:00 Szabolcsveresmart Község Önkormányzata
Április 10.
08:00-12: 00 Kisvárda - Felső-Szabolcsi Kórház
12:30-15:00 . Szabolcsbáka Község Önkormányzata
Április 11.
08:00-10:00 Kékcse Község Önkormányzata
10:30-12:30 Tiszakanyár Község Önkormányzata
13:00-15:00 Újdombrád Község Önkormányzata
Április 12.
08:00 - 11:00 Döge Község Önkormányzata
TÁJÉKOZTATÓ
a Kormányablak Buszban intézhető ügytípusokról:
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
• személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció)
Gépjármű-ügyintézés
• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
• járművek forgalomból történő kivonása;
• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
•elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
• származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok
• adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
• adatletiltási kérelmek átvétele;
• egyéni vállalkozói ügyek intézése;
• ügyfélkapu regisztráció;
• Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
• Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
• Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.
dr. Dienes Melinda
hivatalvezető